Producent papierosów zniechęca do palenia. Kontrowersyjna kampania

09.01.2018 15:24

Koncern Philip Morris International znany z takich marek jak Malboro czy L&M zniechęca do papierosów i zapowiada koniec tradycyjnego palenia? Tytoniowy gigant wystartował z kontrowersyjną kampanią promującą nowy produkt.

papierosy Philip Morris kampania fot. Pixabay

Philip Morris International zniechęca do papierosów, zapowiada koniec tradycyjnego palenia i tym samym promuje swój nowy produkt, jakim jest „bezdymny papieros” - IQOS. Urządzenie to, zdaniem analityków, ma duże szanse na zastąpienie dotychczas znanych wyrobów tytoniowych. Produkt ten jest mniej szkodliwy od papierosów i opiera się na podgrzewaniu tytoniu zamiast spalania go

W ciągu ostatnich 10 lat koncern Philip Morris International wydał już ponad 2,5 mld funtów na badania i rozwój IQOSa. Na zlecenie firmy pracuje obecnie 400 naukowców w centrach badawczych w Szwajcarii i Singapurze.

Wraz z Nowym Rokiem firma postanowiła rozpocząć kampanię promocyjną pod głównym hasłem: „Nasze noworoczne postanowienie. Staramy się rzucić papierosy”.

„Dziś nauka i technologia pozwalają nam dostarczać palaczom lepsze produkty niż papierosy” - poinformował w oświadczeniu Philip Morris. Firma ogłosiła ponadto, że podjęła „dramatyczną decyzję” o budowaniu przyszłości na „wolnych od dymu produktach, które są znacznie lepszym wyborem niż palenie papierosów”. 

Philip Morris w ten sposób promuje swoje nowe produkty, które mogłyby w przyszłości zastąpić tradycyjne papierosy.

RadioZET.pl/mat. prasowe/SA

Oceń