Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Aga Kołodziejska
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Marcin Łukasik
Kamil Nosel, Marcin Łukasik
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Producent papierosów zniechęca do palenia. Kontrowersyjna kampania

09.01.2018 15:24
xxx zet

Koncern Philip Morris International znany z takich marek jak Malboro czy L&M zniechęca do papierosów i zapowiada koniec tradycyjnego palenia? Tytoniowy gigant wystartował z kontrowersyjną kampanią promującą nowy produkt.

papierosy Philip Morris kampania fot. Pixabay

Philip Morris International zniechęca do papierosów, zapowiada koniec tradycyjnego palenia i tym samym promuje swój nowy produkt, jakim jest „bezdymny papieros” - IQOS. Urządzenie to, zdaniem analityków, ma duże szanse na zastąpienie dotychczas znanych wyrobów tytoniowych. Produkt ten jest mniej szkodliwy od papierosów i opiera się na podgrzewaniu tytoniu zamiast spalania go

W ciągu ostatnich 10 lat koncern Philip Morris International wydał już ponad 2,5 mld funtów na badania i rozwój IQOSa. Na zlecenie firmy pracuje obecnie 400 naukowców w centrach badawczych w Szwajcarii i Singapurze.

Wraz z Nowym Rokiem firma postanowiła rozpocząć kampanię promocyjną pod głównym hasłem: „Nasze noworoczne postanowienie. Staramy się rzucić papierosy”.

„Dziś nauka i technologia pozwalają nam dostarczać palaczom lepsze produkty niż papierosy” - poinformował w oświadczeniu Philip Morris. Firma ogłosiła ponadto, że podjęła „dramatyczną decyzję” o budowaniu przyszłości na „wolnych od dymu produktach, które są znacznie lepszym wyborem niż palenie papierosów”. 

Philip Morris w ten sposób promuje swoje nowe produkty, które mogłyby w przyszłości zastąpić tradycyjne papierosy.

RadioZET.pl/mat. prasowe/SA

Oceń