Sklepy sieci Netto wprowadzają roślinną alternatywę mięsa dla wegan i wegetarian. Co to za produkt?
Liczba osób decydujących się na porzucenie mięsa jest coraz większa. Nic dziwnego, że z ofertą dla wegetarian i wegan wychodzą kolejne sieci handlowe. Do tego grona dołączają markety Netto. Sieć ma już w ofercie produkty ekologiczne oraz bezglutenowe, teraz będą także „Mielone Naturli”.
Produkt ten ma wyglądem i konsystencją być zbliżony do wyglądu mięsa, a przeznaczony jest do różnego rodzaju dań, w których zwykle mięso się pojawia: popularnych burgerów czy klasycznych kotletów mielonych.
Nowy produkt z oferty Netto swój smak, wygląd i konsystencję zawdzięcza formule, która została opracowana w Danii. Tekstura i białko to zasługa soi i pszenicy, tłuszcz pochodzi z kokosa, smak umami z migdałów, pomidorów i borowików, a kolor od buraków. Co ważne, opakowania marki Naturli zostały stworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego, składają się co najmniej w 50 procentach z tworzywa sztucznego pochodzącego z odzysku.
Dla wszystkich, którzy zrezygnowali z mięsa, poszerzenie oferty marketów Netto jest miłą niespodzianką. Pozostaje jednak czekać na typowe zarzuty „mięsożerców”, że „po co rezygnować z mięsa, żeby potem je podrabiać”...
RadioZET.pl/mat. prasowe/SA
