Zamknij

Netflix jest dla was za drogi? Już niedługo pojawią się tańsze abonamenty

Redakcja
15.11.2018 16:11
Netflix jest dla was za drogi? Już niedługo pojawią się tańsze abonamenty
fot. YouTube

O zaletach Netflixa większości z was pewnie przekonywać nie trzeba, jednak ceny serwisu nie wszystkim wydają się korzystne. Mamy dobrą wiadomość - już niedługo pojawić mogą się nowe, tańsze opcje abonamentowe. Na czym będzie polegać nowa oferta?

Netflix testuje tańszy abonament w Malezji

Niestety, to jeszcze nie ten moment, w którym Netflix stanie się tańszy w Polsce. Jednak jak podkreślał w wywiadzie dla Bloomberg CEO Netflixa,  Reed Hastings, testy w krajach azjatyckich to pierwszy krok firmy na drodze do tańszych opcji abonamentowych także w innych krajach. Jeden z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie podbój nowego rynku rozpoczął od Malezji, gdzie właśnie pojawiły się "odchudzone" i stosownie tańsze pakiety dla lokalnych klientów. Na czym polega testowana oferta?

netflix
fot. Redakcja RadioZET.pl

Zobacz także

Zobacz także

Netflix tylko na mobile

Jednym ze sposobów na obniżenie cen abonamentu było wprowadzenie przez firmę możliwości wykupienia pakietu obowiązującego wyłącznie na urządzeniach mobile. Jeśli Netflixa włączacie głównie jadąc metrem, lub podczas podróży, takie rozwiązanie mogłoby spełnić wasze oczekiwania! Koszt takiej opcji jest wyjątkowo kuszący - to równowartość...4 dolarów, a więc około 15 złotych.

malezja
fot. Netflix Malaysia

To też mniej więcej połowa podstawowego pakietu Basic, jaki firma wprowadziła w krajach azjatyckich. Koszt takiego abonamentu to już 7,90 dolara, a zatem 30 złotych. Przypomnijmy, że pakiet Standardowy, pozwalający na jednoczesne oglądanie filmów i seriali na więcej niż jednym urządzeniu to już koszt 43 złotych. Nie obrazilibyśmy się więc za możliwość drobnego obniżenia kosztów abonamentu. 

netflix
fot.

Zobacz także

Czy Netflix potanieje?

Obniżka cen to logiczny krok dla firmy, która coraz więcej klientów zdobywa poza granicami kraju, z którego pochodzi. 137 milionów widzów - tyle może ich policzyć Netflix na chwilę obecną, przy czym 79 milionów korzysta z serwisu poza terenem Stanów Zjednoczonych. To właśnie w celu zwiększenia tej liczby firma coraz odważniej testuje nowe ceny. Zmiany wymusza także konkurencja, która stale ściga się z gigantem, proponując dłuższe, darmowe okresy próbne lub tańszy abonament. Nam, klientom to może przynieść tylko dobre efekty.

RadioZET.pl/źródło:Techcrucnh/AG

Zobacz także