Zamknij

Samsung: pierwsza usługa posprzedażowa na polskim rynku. Jak działa Guard SPA?

Redakcja
27.04.2018 18:30
Samsung: pierwsza usługa posprzedażowa na polskim rynku. Jak działa Guard SPA?
fot. Samsung mat. prasowe

Pakiet pomoże użytkownikom lepiej zadbać o swoje smartfony. W ofercie pojawi się nawet dezynfekcja za pomocą promieni UV.

Samsung wprowadza pierwsza usługę posprzedażową na polskim rynku

Pakiet będzie kosztować 49 zł - oferowane w jego ramach usługi znacznie przedłużą życie smartfonom. Na razie prawdopodobnie jedynie tym droższym, takim jak model Samsung Galaxy S9, chociaż pewnie wiele będzie zależeć od tego, jaką popularnością będzie się cieszył wśród użytkowników. Będzie obowiązywać w wybranych punktach serwisowych, takich jak np. warszawskie Samsung Premium Plaza. To pierwsza tego typu usługa, jaką marka zdecydowała się wprowadzić na polski rynek.

Jakie usługi obejmuje Guard SPA?

W skład pakietu wejdą takie usługi, jak dezynfekcja telefonu za pomocą promieni UV, czyszczenie złącza ładowania, a także optymalizacja ustawień. Serwisanci pomogą też zsynchronizować telefon z chmurą Samsung, jak również wybrać do niego odpowiednie i tańsze akcesoria i karty pamięci. Korzystający z usługi klienci będą też mogli zdecydować się na test szczelności dla urządzeń z certyfikatem IP6x oraz ogólny test funkcji urządzenia za pomocą programu Galaxy Diagnostics. Guard SPA pomoże nie tylko lepiej zadbać o smartfona - przyda się też w razie kłopotów. Zbita szybka lub uszkodzona obudowa? W ramach usługi będzie można otrzymać najbardziej korzystną wycenę naprawy. 

RadioZET.pl/AG

TO TAKŻE MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Samsung ogłasza wyłączenie wsparcia dla części smartfonów. Sprawdź, czy na liście jest twoje urządzenie

Samsung opatentował latający ekran

Samsung Galaxy S9 i S9+ - więcej inteligencji w aparacie

Plaga podróbek smartfonów. Które fałszowane są najczęściej?