Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Była awaria, będzie zwrot pieniędzy. Klienci tego banku będą zadowoleni!

30.11.2018 13:52

Wczorajsza poważna awaria ING Banku Śląskiego sprawiła wiele problemów klientom banku. Dziś ogłoszono, że zostaną im zwrócone pieniądze za wypłaty z innych bankomatów, do których zostali zmuszeni podczas prac serwisowych placówki. Na jakich zasadach można ubiegać się o zwrot środków?

Była awaria, będzie zwrot pieniędzy. Klienci tego banku będą zadowoleni! fot. Shutterstock

ING Bank Śląski: to koniec awarii

Kłopoty zaczęły się wczoraj po godz. 13:00, kiedy to kolejni klienci ING Banku Śląskiego zaczęli zgłaszać problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej banku czy korzystaniem z pozostałych usług bankowości elektronicznej. Szybko okazało się, że skala awarii jest dużo poważniejsza, niż sądzono. Klienci banku jeszcze przez kilka godzin nie mogli skorzystać z usług serwisu transakcyjnego, sprawdzić salda swojego konta czy zlecić przelewu. Choć szybko przywrócono działanie strony informacyjnej banku, nadal nie działały m.in. bankomaty. Dziś jednak na szczęście z usterką ING zdołało już sobie poradzić.

ING Bank Śląski zwróci pieniądze za wypłaty z bankomatów

Bank zamierza zrekompensować swoim klientom trudności, jakich doświadczyli w związku z awarią. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie ING Banku Śląskiego: „W czwartek walczyliśmy z poważną awarią. Jej skutki zostały już usunięte, wszystkie usługi są dostępne. Będziemy zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane”. Oznacza to, że klienci mogą już korzystać bez przeszkód z usług takich jak:

  • Moje ING i ING Business
  • płatności kartami, BLIK i płatności mobilne
  • bankomaty obce i Planet Cash
  • bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego
  • infolinia banku

Niedostępne są za to nadal płatności za zakupy internetowe „Płać z ING”. W jaki sposób można ubiegać się o zwrot środków wydanych na opłaty w obcych bankomatach? ING będzie automatycznie zwracać pieniądze na konto. Jeśli jednak nie zauważycie po kilku dniach wpłaty (z racji dużej liczby osób w tej samej sytuacji chwila cierpliwości będzie wskazana), pytania i uwagi warto zgłaszać za pośrednictwem systemu wiadomości w Moim ING.

RadioZET.pl/źródło:Bankier.pl/AG

Oceń